Hej Hej!!

Ja, nu sitter jag här igen och skriver.
Ska inte skriva lika mycket nu, för att jag ska kolla på en film snart på kanal 5 den heter;
 Made In America.
Den börjar 18.45 och slutar 21.00, då ska jag kolla på en annan film den heter;
Date Movie.
Börjar 21.00 och slutar 22.30.
Båda går på kanal 5.

Har inte gjort mycket idag, en tråkig dag tycker jag.
Allt har gått så segt men ändå snabbt... Kanske för att jag sitter i mitt rum vid datan hela tiden.
Tro inte att jag är en data nörd för det är jag inte, sitter här och lyssnar igenom min pappas musik, finns faktiskt väldigt mycket bra låtar.
Nej, men nu ska jag gå och värma min mat i micron och slå mig ner vid tv:n och kolla på filmerna.
Till det har jag valt att ha; ostbågar, dill dipp, gurka och paprika, dricka till det är 4st. cider.

Ha de gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0