tillbaka

Date Movie.
Var en hur rolig film som helst. Rekomenderar den, dom gör narr av andra filmer med. Kollar nu på Con Air.
Action film, typ... Den är bra med, men jag hatar verkligen dessa jävla reklamer som kommer var 10 minut känns det som. Helt jävla hopplöst med reklamer, vad är dom bra för igentligen?

Sitter hemma själv i soffan, håller på att tupa av av värmeslag. Varför denna värme, har ingen aning om, det brukar bli så här hemma, värsta mobbat...
Av det lilla jag hade som "lördags mys" har jag ätigt 2st ostbågar och drukigt 2st cider, sortens cider; Rekorderlig, med smaken; Mango-Hallon, (sommar cider).
Den är jätte god.

Puss På Er!


Kommentarer
Postat av: TDJ

lol

2009-08-30 @ 15:12:37
Postat av: mig

xD

2009-08-30 @ 15:14:39
URL: http://kimberlydavideit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0