Tjoho!

Hej på er!
Här sitter jag nu igen och skriver lite.
Ja, denna da har varigt en toppen dag! Först skulle jag börja vid 12 imorse, jätte skönt med sovmorgon. Vid 8 vaknade jag av att telefonen ringde, det var mamma.
Hon sa att vi skulle till hab kl 13.00, då fick jag ringa till skolan och säga att jag kommer senare. Vilket var underbart för mig, det betyder ju längre sov morgon!! :D

Jag kom till skolan vid 13.30, och hade svenska lektion, min första sv lektion efter som att schemat började i dag.
Min svenska lärare äger, hon är hur cool som helst, lugn och sansad xD.
Efter en och en halv timme kl 15.00 slutade jag, hur soft som helst.
Mamma skjutsade mig till skolan efter hab, och på väg urbilen frågade jag om hon knde hämta mig, och så klart säger hon nej.
Efter skolan börjar jag gå hemmåt, typ 300 meter utanför skolområdet kommer mamma och tutar, jag blev skit överraskad, efter som att hon sa att hon inte skulle hämta mig, även glad.
Så jag hoppar vell in i bilen och så fick man skjuts hem.
Vart jätte glad över det.

Men nu ska jag sova så...
Sov gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0