Hej Hej!

Min sovmorgon vart inte lika länge idag p.g.a. att vi skulla ta skol kort idag kl 09.00.Men när man kommer till skolan 08.55, står detpå tavla att man ska vänta i 20 minuter mera!
Det vart jag lite irreterad på. Efter det gick vi tillbaka till IV, och då kommer lärarna fram till mig och frågar; "Hur vill du göra nu då?, vill du åka hem och komma tillbaka senare eller?"
Men hallå!! Tänk lite, orka åka hem och vara hemma typ i en timme sen tillbaka till skolan -.-'!!
Så jag stannade och slutade 12.00, det var skönt.
Nu sitter jag här hmma och skickade ett sms till Per och frågade när han har tid med mig xD!
Vi har inte haft nån gitarr lektion på länge nu så det är lite trist, har faktiskt blivigt ganska duktig enligt min mening. Det är ju många i familjen som tycker det med, men det skulle ju vara kul om man liksom sitter för sig själv ute eller nått och nån främmande kommer fram och säger; "du är riktigt bra på att spela gitar".
Det skulle vara kul faktiskt.

Men men, nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Extreme, ett band tycker dom är skit bra!
Funderar på att spela lite gitarr med, det ska jag nog göra... Men inte just nu, efter att jag skrivigt klar ska jag nog spela, vi får se.
På nästa fredag den 18.de ska jag och mamma ner till trosa, det kanske jag har sagt.
Mosters man fyller 50 år så det borde bli ett "kalas" för han. Han fyller år den 20.de men vi firar han antagligen den 19.de. Tror jag.
Iallafall fyller min kusin Fabbe år den 20.de så måste komma på nått man ska ge han med. Men det blir ju lite krångligt att kunna ge han presenten, fär jag kommer ju inte att vara hos dom på ett tag nu, så det kanske får bli i ett brev eller nått, jaja vi får se.
Jaja det finns vell inte så mycket mera att skriva om tror jag.. :/
Vi höres!
Herrå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0